Regulamin zakupów obowiązujący od 24.05.2018I Informacje ogólneSklep internetowy, działający pod adresem www.sweetdecor.pl, prowadzony jest przez firmę:
GRUPA SD S.C.
z siedzibą w: 41-922 Radzionków, ul. Knosały 227,
Dane rejestrowe: Firma wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
Regon: 273532372, NIP:645-20-37-677
Tel: 801 00 73 84
E-mail: biuro@sweetdecor.pl
II Regulamin zakupów1. Do korzystania ze strony internetowej sklepu potrzebny jest komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu oraz przeglądarką internetową z obsługą javascript i cookies jak np. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari.
2. Klienci mają możliwość korzystania ze sklepu Sweetdecor.pl tworząc konto w systemie - dokonując rejestracji oraz akceptując regulamin. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep. Dalsza komunikacja odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem, a Sklepem Internetowym www.sweetdecor.pl poprzez przekazanie klientowi dowodu zakupu.
4. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towaru w Sweetdecor.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem przypadku, w którym Klient decyduje się na odbiór osobisty w placówce firmy GRUPA SD S.C.
5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena i specyfikacja podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
6. Klient ponosi koszty dostawy towaru zgodnie z cennikiem wysyłki dostępnym na stronie www.sweetdecor.pl.
Koszt dostawy towaru dla paczek do 30kg wynosi:
- przedpłata 13,00 PLN,
- przy odbiorze 16,00 PLN,
- płatność Przelewy24 14,50 PLN.
- płatność PayPal 15,50 PLN
Przy zamówieniu o wartości przekraczającej 200 PLN wysyłka za 1 grosz (0,01 PLN).
W przypadku paczek powyżej 30kg koszt dostawy wyceniany jest indywidualnie.
7. Towary dostępne w magazynie i zamówione do godz 13.30 wysyłane są następnego dnia roboczego i dostarczane przez doręczyciela DPD w kolejnym dniu roboczym. Realizacja zamówień na towary, których aktualnie brakuje w magazynie jest uzgadniana z klientem pocztą e-mail lub telefonicznie.
8. Zamówienia są realizowane na bieżąco każdego dnia roboczego. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia klientowi towaru zgodnego z zamówieniem w terminie nie dłuższym niż 14 dni. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających pełną lub częściową realizację zamówienia, sprzedawca skontaktuje się z klientem w celu polubownego załatwienia sprawy.
III PłatnościKlient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- płatność kartą VISA, MASTERCARD lub przelewem za pośrednictwem serwisu PayU
- przy odbiorze: należność pobiera doręczyciel,
- przelewem na rachunek bankowy:
GRUPA SD S.C.
NR R-ku: 53 1090 1825 0000 0000 8102 5371
podając w tytule numer zamówienia.
W przypadku płatności przelewem, realizacja zamówienia następuje po prawidłowej autoryzacji transakcji przez system bankowy.
IV Odstąpienie od umowy
Zgodnie z prawem klient może zwrócić kupiony przez Internet towar bez podania przyczyny. Powinien w tym celu złożyć stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od odebrania przesyłki. (Wzór oświadczenia można pobrać tutaj: Oświadczenie.doc lub w wersji PDF), a następnie odesłać na poniższy adres produkty w ich nienaruszonym stanie na własny koszt. Konsument odpowiada za wszelkie zmniejszenie wartości towaru wynikające z obchodzenia się z nim w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.
Pouczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy.
Ustawa przewiduje również wyjątki od prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość takie jak np. dostarczanie towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych; dostarczanie towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia, towarów w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Więcej na temat praw konsumentów w zakresie odstąpienia od umowy sprzedaży można przeczytać na stronie UOKiK https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/
Uwaga! Wszelkie zwroty należy wysyłać do naszego działu sprzedaży w Katowicach na adres:
GRUPA SD S.C. - Biuro SWEETDECOR
H1 E24
Obroki 130
40-833 Katowice
V Reklamacja i rękojmia
1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów bez wad. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@sweetdecor.pl. W przypadku reklamacji prosimy o dokładne opisanie problemu. Firma GRUPA SD S.C. dokłada wszelkich starań, by wszystkie reklamacje rozstrzygać z korzyścią dla klienta. Sposób postępowania reklamacyjnego uzgadniany jest z klientem indywidualnie.
2. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej na adres biuro@sweetdecor.pl.
3. Firma GRUPA SD S.C. dokłada wszelkich starań, by wszelkie roszczenia reklamacyjne rozpatrywać na korzyść Klienta w sposób uzgodniony z Klientem. Jednak zgodnie z prawem Klient będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z sądowego, jak i pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim. Informacje o sposobie dostępu do ww. sposobów rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
VI Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
Dane o użytkownikach gromadzone są wyłącznie w celu zapewnienia prawidłowej obsługi użytkowników i nie są, oraz nigdy nie będą, udostępniane osobom trzecim. Sklep Sweetdecor.pl przykłada szczególną wagę do ochrony prywatności Klientów. Firma GRUPA SD S.C. z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych (uwzględniając zabezpieczenia o charakterze informatycznym) oraz zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.
Informacje dotyczące danych osobowych
1. Informujemy, że administratorem danych osobowych jest GRUPA SD S.C. z siedzibą w: 41-922 Radzionków, ul. Knosały 227, Inspektorem Danych Osobowych jest Michał Pach.
2. Dane osobowe są przetwarzane przez GRUPA SD S.C. zgodnie z przepisami RODO w celu realizacji zamówień oraz w razie potrzeby kontaktu związanego z realizacją zamówień, reklamacjami i innymi czynnościami w ramach obsługi klienta. GRUPA SD S.C. nie wykonuje profilowania danych.
3. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: Dane zapisywane są po rejestracji i założeniu konta przez użytkownika w sklepie Sweetdecor.pl. Przechowywane są do momentu, aż użytkownik wyrazi chęć ich usunięcia lub usunięcia konta w sklepie internetowym Sweetdecor.pl.
4. Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe:
- prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji
dotyczących takiego przetwarzania
- prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,
- prawo żądania od Administratora usunięcia danych,
- prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu
administratorowi;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora lub wobec przetwarzania w celu
marketingu bezpośredniego,
- prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej,
właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia
RODO,
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem),
- prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora, wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania decyzji opartej
na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych.
- Prawa wymienione w pkt 1)-6) i pkt 8)-9) powyżej można zrealizować m.in. poprzez kontakt z Administratorem Danych Osobowych pisząc wiadomość e-mail na adres biuro@sweetdecor.pl
VII Prawa autorskie
Kopiowanie i rozpowszechnianie w celach zarobkowych plików graficznych zamieszczonych na stronie sweetdecor.pl bez pisemnej zgody właściciela, w jakiejkolwiek formie jest zabronione.
VII Postanowienia końcowe
1. Wszelkie informacje dotyczące specyfikacji produktów pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów.
2. Składając zamówienie klient akceptuje powyższy regulamin.
3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
Regulamin Szkoleń Akademii Sweet Decor
- Zasady sprzedaży i świadczenia usług szkoleniowych przez organizatora szkolenia.
- Organizatorem szkolenia jest GRUPA SD S.C. EDWARD PACH, HANNA PACH, MICHAŁ PACH z siedzibą w: 41-922 Radzionków, ul. Knosały 227. Dane rejestrowe: firma wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) Regon: 273532372, NIP:645-20-37-677
- . Jeśli w opisie danego szkolenia umieszczonym na stronie internetowej organizatora nie zaznaczono inaczej, w szkoleniu mogą uczestniczyć osoby pełnoletnie oraz osoby małoletnie po przedstawieniu pisemnej zgody przedstawiciela ustawowego.
Zakup i opłata za szkolenie
- Zakup uczestnictwa w szkoleniu możliwy jest zarówno (a) poprzez sklep internetowy Sweetdecor.pl, (b) jak również na podstawie indywidualnych uzgodnień z organizatorem, potwierdzonych w formie pisemnej lub dokumentowej.
- Warunkiem zakupu szkolenia przez uczestnika jest:
- prawidłowe i kompletne wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia,
- zapoznanie się i akceptacja Regulaminu Akademii Sweet Decor,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez organizatora szkolenia w zakresie niezbędnym dla realizacji szkolenia,
- w przypadku uczestnika będącego konsumentem - wyrażenie w formie pisemnej lub innej formie
dokumentowej zgody na rozpoczęcie szkolenia przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, w przypadku gdy termin szkolenia przypada przed upływem terminu na odstąpienie od umowy przez konsumenta.
- W momencie złożenia zamówienia na szkolenie za pośrednictwem sklepu internetowego Sweetdecor.pl następuje wstępna rezerwacja jednego miejsca lub większej ilości miejsc - w zależności od ilości miejsc zdeklarowanych w złożonym zamówieniu.
Opłaty za szkolenie należy dokonać w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, nie później jednak niż 24 godziny przed terminem rozpoczęcia szkolenia. Za datę zapłaty przyjmuje się dzień zaksięgowania przelewu na koncie organizatora szkolenia.
- W przypadku braku zarejestrowania płatności na koncie organizatora szkolenia w terminie, o którym mowa w punkcie 3, rezerwacja zostanie anulowana automatycznie, chyba że organizator i uczestnik uzgodnią przedłużenie terminu na uiszczenie zapłaty.
- Organizator po otrzymaniu formularza zamówienia od klienta oraz zaksięgowaniu wpłaty za szkolenie, w terminie kolejnych do 3 dni roboczych, potwierdza zamówienie wysyłając uczestnikowi wiadomość na podany w formularzu zamówienia adres poczty elektronicznej uczestnika.
- W szkoleniu może wziąć udział inna osoba niż użytkownik sklepu Sweetdecor.pl, który dokonał zamówienia. W tym celu użytkownik, który dokonał zamówienia powinien podać w uwagach w trakcie składania zamówienia imię i nazwisko lub imiona i nazwiska uczestników, lub przesłać informację do koordynatora szkoleń drogą mailową pisząc na adres anna@sweetdecor.pl. Należy również podać imiona i nazwiska uczestników w tytule przelewu. Użytkownik dokonujący zakupu szkolenia dla innej osoby lub innych osób zobowiązany jest do zapoznania tych osób z zasadami niniejszego regulaminu.
- Po wyczerpaniu liczby miejsc na szkolenie, kolejni użytkownicy zainteresowani danym szkoleniem mogą zgłaszać się na listę rezerwową. W przypadku zwolnienia miejsca na szkoleniu, osoby z listy rezerwowej zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail o zwolnionym miejscu zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
- W opisie każdego szkolenia użytkownik może znaleźć informacje co dokładnie obejmuje cena szkolenia.
Inne informacje organizacyjne
- Orientacyjny czas trwania oraz godzina rozpoczęcia szkolenia są podawane w opisie danego szkolenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku gdy nie zgłosi się minimalna liczba uczestników szkolenia. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji organizator niezwłocznie zwróci dokonane wpłaty na wskazane przez uczestników rachunki bankowe lub na żądanie uczestnika przeniesie wpłatę na poczet innego szkolenia, wybranego przez uczestnika.
- W przypadku zaistnienia powodów, które uniemożliwią zorganizowanie szkolenia, organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia, o czym niezwłocznie poinformuje uczestników telefonicznie lub mailowo. Organizator zaproponuje uczestnikom nowy termin szkolenia lub na żądanie uczestników zwróci dokonane przez nich wpłaty.
- Uczestnik spóźniony na szkolenie będzie uczestniczył w nim od momentu, w którym pojawił się na szkoleniu. W takim wypadku prowadzący nie ma obowiązku przeprowadzania czynności związanych z prowadzeniem szkolenia od początku.
- Organizator nie pokrywa kosztów dojazdu i ewentualnego noclegu uczestników szkolenia.
- Po zakończeniu szkolenia, uczestnik może zostać poproszony, za jego zgodą, o wypełnienie krótkiej ankiety.
Odstąpienie od umowy przez konsumenta
- Uczestnik szkolenia będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając organizatorowi oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia potwierdzenia zamówienia przez organizatora. (Wzór oświadczenia można pobrać tutaj: odstapienie-szkolenia.doc lub w wersji PDF). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, którego wzór zostanie przesłany uczestnikowi wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, przed upływem tego terminu, na adres mailowy.
- W przypadku odstąpienia, umowa uważana jest za nie zawartą a uczestnik otrzyma zwrot uiszczonej ceny.
- W przypadku odstąpienia od umowy organizator zwracane pieniądze maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia uczestnika o odstąpieniu od umowy.
- Zwrot uiszczonej przez uczestnika kwoty następuje przelewem na konto wskazane w oświadczeniu o odstąpieniu.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 ro, poz. 827 z późn. zm.).
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawarty jest tutaj: odstapienie-szkolenia.doc lub w wersji PDF
Postanowienia końcowe
- Dane o uczestnikach gromadzone są zgodnie z polityką prywatności sklepu Sweetdecor.pl i przepisami o ochronie danych osobowych. Dane o użytkownikach służą do zapewnienia prawidłowej komunikacji z użytkownikami i nie są, oraz nigdy nie będą udostępniane osobom trzecim bez zgody użytkowników.
- Aktualne zasady uczestnictwa w szkoleniach znajdują się w opisach szkoleń.
Informacje kontaktowe
Wszelkie pytania i uwagi dotyczące szkoleń w Akademii Sweet Decor prosimy kierować na adres mailowy koordynatora szkoleń: anna@sweetdecor.pl.
Szczegółowe informacje można również uzyskać telefonicznie pod numerem 507 845 601.