Regulamin Akademii Sweet Decor
- Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży i świadczenia usług szkoleniowych przez
organizatora szkolenia.
- Organizatorem szkolenia jest SWEET DECOR SPÓŁKA CYWILNA EDWARD PACH, HANNA PACH, MICHAŁ PACH z siedzibą w: 41-922 Radzionków, ul. Knosały 227. Dane rejestrowe: firma wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) Regon: 273532372, NIP:645-20-37-677
- . Jeśli w opisie danego szkolenia umieszczonym na stronie internetowej organizatora nie zaznaczono inaczej, w szkoleniu mogą uczestniczyć osoby pełnoletnie oraz osoby małoletnie po przedstawieniu pisemnej zgody przedstawiciela ustawowego.
Zakup i opłata za szkolenie
- Zakup uczestnictwa w szkoleniu możliwy jest zarówno (a) poprzez sklep internetowy Sweetdecor.pl, (b) jak również na podstawie indywidualnych uzgodnień z organizatorem, potwierdzonych w formie pisemnej lub dokumentowej.
- Warunkiem zakupu szkolenia przez uczestnika jest:
- prawidłowe i kompletne wypełnienie i przesłanie formularza zamówienia,
- zapoznanie się i akceptacja Regulaminu Akademii Sweet Decor,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez organizatora szkolenia w zakresie niezbędnym dla realizacji szkolenia,
- w przypadku uczestnika będącego konsumentem - wyrażenie w formie pisemnej lub innej formie
dokumentowej zgody na rozpoczęcie szkolenia przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, w przypadku gdy termin szkolenia przypada przed upływem terminu na odstąpienie od umowy przez konsumenta.
Ogólne warunki rezerwacji
- W momencie złożenia zamówienia na szkolenie za pośrednictwem sklepu internetowego Sweetdecor.pl następuje wstępna rezerwacja jednego miejsca lub większej ilości miejsc - w zależności od ilości miejsc zdeklarowanych w złożonym zamówieniu.
Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest wniesienie podanej w opisie szkolenia lub warsztatu opłaty najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem szkolenia lub warsztatu. Po otrzymaniu potwierdzenia rejestracji należy dokonać wpłaty zaliczki w wysokości 50% wartości szkolenia lub warsztatu. W przypadku braku dokonania i zaksięgowania zaliczki po stronie Akademii Sweet Decor w ciągu 72 godzin od otrzymania potwierdzenia rejestracji, Organizator ma prawo wykreślić Uczestnika z listy szkolenia lub warsztatu.
- Organizator w przypadku pozytywnej weryfikacji formularza zgłoszeniowego, uzyskania wszystkich koniecznych zgód od Zamawiającego i uczestnika oraz dostępności miejsc na szkoleniu lub warsztacie będącym przedmiotem - przesyła na podany przez Zamawiającego w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail potwierdzenie zgłoszenia.
rejestracji po otrzymaniu formularza zamówienia od klienta oraz zaksięgowaniu wpłaty za szkolenie, w terminie kolejnych do 3 dni roboczych, potwierdza zamówienie wysyłając uczestnikowi wiadomość na podany w formularzu zamówienia adres poczty elektronicznej uczestnika.
- W szkoleniu może wziąć udział inna osoba niż użytkownik sklepu Sweetdecor.pl, który dokonał zamówienia. W tym celu użytkownik, który dokonał zamówienia powinien podać w uwagach w trakcie składania zamówienia imię i nazwisko lub imiona i nazwiska uczestników, lub przesłać informację do koordynatora szkoleń drogą mailową pisząc na adres anna@sweetdecor.pl. Należy również podać imiona i nazwiska uczestników w tytule przelewu. Użytkownik dokonujący zakupu szkolenia dla innej osoby lub innych osób zobowiązany jest do zapoznania tych osób z zasadami niniejszego regulaminu.
- Klient dokona potwierdzenia lub ewentualnej zmiany imienia i nazwiska osoby uczestniczącej w szkoleniu najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia, w przeciwnym wypadku certyfikat ukończenia szkolenia zostanie wystawiony na osobę podaną w zamówieniu. Zmiana uczestnika szkolenia w terminie późniejszym niż ww. będzie skutkować koniecznością dopłaty 30 zł do wystawienia nowego certyfikatu.
- Po wyczerpaniu liczby miejsc na szkolenie, kolejni użytkownicy zainteresowani danym szkoleniem mogą zgłaszać się na listę rezerwową. W przypadku zwolnienia miejsca na szkoleniu, osoby z listy rezerwowej zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail o zwolnionym miejscu zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
- W opisie każdego szkolenia użytkownik może znaleźć informacje co dokładnie obejmuje cena szkolenia.
- Organizator dopuszcza możliwość zmiany trenera, w razie zaistnienia takiej potrzeby z przyczyn niezależnych od Organizatora.
Przy czym poziom prowadzenia zajęć oraz wiedzy trenera zastępującego, a także standard świadczonych usług mogą być co najmniej równorzędne lub wyższe w stosunku do pierwotnej oferty. Organizator poinformuje o zmianie najpóźniej w dniu poprzedzającym termin szkolenia.
Inne informacje organizacyjne
- Orientacyjny czas trwania oraz godzina rozpoczęcia szkolenia są podawane w opisie danego szkolenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku gdy nie zgłosi się minimalna liczba uczestników szkolenia. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji organizator niezwłocznie zwróci dokonane wpłaty na wskazane przez uczestników rachunki bankowe lub na żądanie uczestnika przeniesie wpłatę na poczet innego szkolenia, wybranego przez uczestnika.
- W przypadku zaistnienia powodów, które uniemożliwią zorganizowanie szkolenia, organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia, o czym niezwłocznie poinformuje uczestników telefonicznie lub mailowo. Organizator zaproponuje uczestnikom nowy termin szkolenia lub na żądanie uczestników zwróci dokonane przez nich wpłaty.
- Uczestnik spóźniony na szkolenie będzie uczestniczył w nim od momentu, w którym pojawił się na szkoleniu. W takim wypadku prowadzący nie ma obowiązku przeprowadzania czynności związanych z prowadzeniem szkolenia od początku.
- Organizator nie pokrywa kosztów dojazdu i ewentualnego noclegu uczestników szkolenia.
- Po zakończeniu szkolenia, uczestnik może zostać poproszony, za jego zgodą, o wypełnienie krótkiej ankiety.
Odstąpienie od umowy przez konsumenta oraz zmiana terminu szkolenia
- Uczestnik szkolenia będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając organizatorowi oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia potwierdzenia zamówienia przez organizatora. (Wzór oświadczenia można pobrać tutaj: odstapienie-szkolenia.doc lub w wersji PDF). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres mailowy anna@sweetdecor.pl.
- W przypadku odstąpienia, umowa uważana jest za nie zawartą a uczestnik otrzyma zwrot uiszczonej ceny.
- W przypadku odstąpienia od umowy organizator zwróci pieniądze maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia uczestnika o odstąpieniu od umowy.
- Zwrot uiszczonej przez uczestnika kwoty następuje przelewem na konto wskazane w oświadczeniu o odstąpieniu.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku rezygnacji zgłoszonej na 10 i mniej dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku, o którym mowa powyżej nie obowiązuje 14-sto dniowy termin odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 ro, poz. 827 z późn. zm.).
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawarty jest tutaj: odstapienie-szkolenia.doc lub w wersji PDF
- W przypadku nieuczestniczenia w zakupionym szkoleniu, które odbyło się w terminie zakupionym przez Konsumenta, Konsument traci możliwość wzięcia udziału w tym szkoleniu, chociażby Organizator organizował nowe szkolenie. Akademia Sweet Decor nie jest przy tym zobowiązana do zwrotu jakichkolwiek kwot zgłoszonym uczestnikom.
- W przypadku chęci odstąpienia od umowy przez Konsumenta z powołaniem się na siłę wyższą, w szczególności na epidemię COVID-19, Konsument zobowiązany jest do wykazania wystąpienia stanu siły wyższej i w rezultacie uniemożliwienia mu wykonania umowy. Konsument zobowiązany jest do przedłożenia np. dokumentu wykazującego: objęcie go nadzorem epidemiologicznym, zakażenie COVID-19, przebywanie na kwarantannie. Wówczas Akademia umożliwi odbycie szkolenia w innym, możliwym do przeprowadzenia szkolenia terminie - w ciągu kolejnych 12 miesięcy od daty pierwotnego terminu szkolenia. Jeśli Zamawiający poinformuje o nieobecności na szkoleniu w terminie krótszym niż 7 dni przed planowaną datą kursu Wykonawca potrąci koszt organizacji szkolenia uwzględniając koszt produktów, materiałów, trenera oraz cateringu.
- Klient może dokonać zmiany terminu szkolenia poprzez kontakt telefoniczny (tel. 507845601 lub 517081966). Pierwsza zmiana jest bezpłatna, każda kolejna 50 zł.
- Klient otrzyma za każde szkolenie certyfikat ukończenia szkolenia. Każdy kolejny certyfikat np. w innym języku będzie odpłatny 30 zł szt.
- UWAGA! Zakupione vouchery na szkolenia (kwotowe i vouchery na konkretne szkolenie, vouchery prezentowe) nie podlegają zwrotom.
Anulowanie oraz zmiany usług przez Akademię Sweet Decor
- Organizator może odwołać szkolenie lub warsztaty, z powodów niezawinionych przez Organizatora oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby Prowadzącego, zawiadamiając o tym Konsumenta telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Osoby Prowadzącej szkolenie nawet w dniu szkolenia, z powodów niezawinionych przez Organizatora oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby Prowadzącego. Organizator nie ma obowiązku informowania o tym fakcie Konsumenta.
- W przypadku, o którym mowa powyżej, Konsument jest uprawniony do odstąpienia od Umowy w części dotyczącej odwołanego szkolenia oraz żądania zwrotu poniesionych kosztów w terminie 30 dni od chwili zawiadomienia o odwołaniu szkolenia, jednak zwrot dotyczy tylko kwoty wpłaconej na poczet uczestnictwa w szkoleniu (z wyłączeniem kosztów dojazdu i noclegów).
- Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany daty, czasu szkolenia.. W przypadku znaczących zmian cech szkolenia wskazanych w zamówieniu, Konsument może odstąpić od umowy w części dotyczącej zmienianych usług.
- W przypadku odwołanego szkolenia, Organizator poinformuje Zamawiającego tak szybko jak to możliwe i zaproponuje zwrot środków lub zamianę na inny kurs w późniejszym terminie. Jeśli Zamawiający nie wyrazi zgody na zmianę Organizator zwróci pieniądze. Organizator zastrzega możliwość podjęcia decyzji i zmiany na inny, dowolny kurs przez Zamawiającego w terminie do 30 dni od daty otrzymania wiadomości o odwołanym szkoleniu. W przypadku braku kontaktu ze strony Zamawiającego w powyższym terminie 30-stu dni, Organizator zwróci pieniądze na konto Zamawiającego.
Zamawiający może wykorzystać wpłaconą kwotę do sześciu miesięcy od daty informacji o odwołanym szkoleniu.
- Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Organizatora szkoleń lub wskutek działania siły wyższej.
Reklamacje
- Reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby Organizatora lub mailowo na adres e-mail anna@sweetdecor.pl
- W reklamacji należy podać dane klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji, a także oczekiwania klienta.
- Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Organizatora.
Postanowienia końcowe
- Dane o uczestnikach gromadzone są zgodnie z polityką prywatności sklepu Sweetdecor.pl (Regulamin sklepu Sweetdecor.pl) i przepisami o ochronie danych osobowych. Dane o użytkownikach służą do zapewnienia prawidłowej komunikacji z użytkownikami i nie są, oraz nigdy nie będą udostępniane osobom trzecim bez zgody użytkowników.
- Aktualne zasady uczestnictwa w szkoleniach znajdują się w opisach szkoleń.
Informacje kontaktowe
Wszelkie pytania i uwagi dotyczące szkoleń w Akademii Sweet Decor prosimy kierować na adres mailowy koordynatora szkoleń: anna@sweetdecor.pl.
Szczegółowe informacje można również uzyskać telefonicznie pod numerem 507 845 601.
Regulamin Zamówień w Sweet Decor »